FAQ

1. Jak změřím délku opasku?

Znám obvod pasu >> viz infografika

 

2. Co když si špatně vyberu, změřím délku pásku?

/Jak vrátit či vyměnit zboží?/

Nevadí. Pošlete nám zboží zpátky a my Vám jej vyměníme. Pokud jste učinili nevhodný výběr, náklady za poštovné (od Vás k nám a od nás k Vám) budou účtovány dle podmínek dopravce. Pokud je chyba na naší straně, platíme dopravu my. Jestliže zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu.

 

3. Jaké materiály používáte?

Veškeré zboží, které prodáváme, je kožené (vyrobeno z pravé hovězí kůže). Nabízíme výrobky z kůže nejvyšší kvality. Syntetické materiály jsou používány pouze na podšívky u kabelek a tašek. Barvy, které jsou použity, jsou určeny na barvení kůže.

 

4. Jak mi zboží přijde zabaleno?

/Jak zboží balíme?/

a)      opasky/pásky

  • opasky zdarma balíme do papírové krabičky >> papírová krabička je poté vložena do bublinkové obálky
  • opasky je také možné vložit do dárkové dřevěné krabičky za určitý příplatek >> dřevěná krabička je poté vložena do bublinkové obálky

b)      náramky

  • náramky jsou přímo vloženy do bublinkové obálky

c)       tašky

  • tašky zdarma balíme do bavlněné tašky >> bavlněná taška je poté pečlivě zabalena.

 

5. Jaké jsou možnosti a ceny dopravy?

/Vše o dodání a platbě/

  • u objednávek nad 2 000,- Kč je doprava ZDARMA
  • u objednávek do 2 000,- Kč činí doprava 39 Kč
  • zboží je doručeno prostřednictvím České pošty

a)      balík do ruky

b)      balík na poštu

 

6. Máte svoji prodejnu?

Zatím ne. Na kamenné prodejně se usilovně pracuje.

7. Jak mohu zboží zaplatit?

/Vše o dodání a platbě/

a)      na dobírku (v hotovosti při převzetí) – cena 70 Kč

b)      bankovním převodem – zdarma

c)       on-line platba platební kartou – zdarma

-          přijímáme tyto platební karty: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro

 

8. Jak rychlé je doručení?

/Vše o dodání a platbě/

Do 3 pracovních dnů. V případě bankovního převodu, čekáme, až nám dorazí platba na náš účet.

Odesíláme v ten samý nebo následující pracovní den. Záleží, kdy objednávka přijde. Dostaneme-li Vaši objednávku po 14:00, zboží odchází až následující den. Pak už záleží na doručovateli.

 

9. Musím se kvůli nákupu registrovat?

Nemusíte, nakoupit lze i bez registrace.

 

10. Co když se zaregistruji, plynou nějaké výhody?

Ano. Získáte slevu 5% na každý další nákup a budeme Vás formou občasného emailu informovat o našich novinkách.

 

11. Co když chci zboží vrátit?

/Jak vrátit či vyměnit zboží?/

V pořádku, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů od doručení.

Zboží musí být nepoškozeno a nesmí jevit známky používání.

Zboží prosím vraťte v původním obalu (opasky v krabičce, messanger tašky v bavlněné tašce).

 

12. Mám speciální přání. Jak na to?

Zavolejte nebo napište nám a domluvíme se na nabídce šité na míru. /Kontakty/

 

 

Kamil před 10 dny

Toto byl můj první nákup. Stránky působí velmi lákavě, až luxusně a tak jsem jen doufal, že i zboží bude kvalitní. Myslím, že jsem zvolil dobře. Kůže vypadá velmi kvalitně a skvěle zpracována. Opasek ...

Fisho před 4 měsíci

Veškeré informace a doprava na jedničku. Opasek vypadá kvalitně....uvidíme co udělá nošení a zda vydrží, ale zatím vše OK.

Jedinečnost a originalita Doprava zdarma nad 2 000 Kč Odesíláme do 3 pracovních dnů Dárkové balení