O nás a nákupu

O společnosti

Art jako umění, Cutis jako kůže.

Ze spojení těchto dvou slov vznikl název firmy Artcutis s.r.o.

Jsme malá firma ze Středočeského kraje a naším posláním je přinášet českému zákazníkovi koženou galanterii s vysokou přidanou hodnotou.

Kromě kvalitního provedení a nápaditého zpracování chceme, aby každý výrobek byl esteticky vkusný a originální. V našem sortimentu naleznete designově zajímavé produkty bez ohledu na to, jestli hledáte spíše eleganci, nebo se rádi necháte unést módními trendy.

Veškeré nabízené zboží máme skladem a jsme schopni odeslat jej následující pracovní den. Soustředíme se na výjimečnost, kvalitu a dobré vztahy a přejeme si, aby nebyla zklamána Vaše očekávání.

Nezáleží, jestli zboží kupujete pro sebe nebo jako dárek, chceme, abyste měli dobrý pocit. S našimi dodavateli máme přátelské vztahy. Pokud nám svěříte svůj speciální požadavek, pokusíme se jej obratem zrealizovat. Zeptejte se nás.

za tým Artcutis

Jozef Kasper

Vrácení a výměna zboží

POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

(tj. odstoupení od kupní smlouvy do 14ti dnů)

 

1) Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a pokud možno s visačkami.

2) Pokud byl ke zboží přiložen dárek je povinen kupující spolu se zbožím dárek v neporušeném stavu vrátit. Jedná se především o papírovou či dřevěnou krabičku, bavlněnou tašku – tj. obalový materiál, ve kterém bylo zboží dodáno. Bublinkovou obálku kupující nemá povinnost vracet, avšak může v ní zpět poslat prodávajícímu zboží. V tomto případě je zapotřebí napsat správně adresy.

3) Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jež tvoří přílohu obchodních podmínek. Pokud nevyužije kupující tohoto formuláře, je zapotřebí, aby kupující uvedl všechny potřebné náležitosti v tomto formuláři.

4) Zároveň musí být k písemnému odstoupení od kupní smlouvy přiložena okopírovaná faktura.

5) Odstoupení od smlouvy nelze chápat jako bezplatné zapůjčení zboží!

6) Zboží NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU, takto došlá zásilka nebude prodávajícím přijata.

7) Zboží zašlete na adresu Artcutis s. r. o., Zahradní 357, 257 65 Čechtice.

8) Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.

9) Po doručení vráceného zboží (tj. odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně zaplaceného zboží.

10) V případě vrácení pouze části zboží z celkové faktury bude přepočítána částka o případné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

11) Prodávající vrátí peníze do 14ti dnů od doručení vráceného zboží.

 

POSTUP PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ

(např. špatně zvolená velikost, kupní smlouva se neruší)

1) Napište nám na e-mail obchod@artcutis.cz informaci, že potřebujete vyměnit zboží. Je zapotřebí si s prodávajícím dohodnout novou rezervaci zboží, které si přejete vyměnit.

2) Aby byla provedena výměna zboží musí být okopírována faktura a přiložen dopis, na kterém bude napsáno jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky a požadavek na výměnu.

3) V případě, že bude výměna za méně peněz, než bylo původně, je zapotřebí napsat i číslo účtu, aby byl kupujícímu vrácen přeplatek. Pokud bude výměna vyšší, zboží bude zasláno na dobírku.

4) U výměny zboží nemusí kupující zpět zasílat dárkové balení (např. papírovou či dřevěnou krabičku, bavlněnou tašku – tj. obalový materiál), ale může zboží zaslat zpět v bublinkové obálce.

5) Zboží NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU, takto došlá zásilka nebude prodávajícím přijata.

6) Zboží zašlete na adresu Artcutis s. r. o., Zahradní 357, 257 65 Čechtice.

7) Poštovné při výměně zboží si hradí kupující sám.

8) V případě, že bude Vámi nově vybrané zboží skladem, jakmile k nám zásilka dorazí, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána.

9) V případě, že Vámi nově vybrané zboží skladem nebude, domluvíme se na nejbližším termínu odeslání.

 

TISKOPISY:

 

Odstoupení od kupní smlouvy.pdf

 

Reklamační list.pdf

 

 

Vše o dodání a platbě

DOPRAVA

DOPRAVA ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč.

Dodání u objednávek do 2 000,- Kč je 55,- Kč pro Balík na poštu a 89, -Kč pro Balík do ruky.

Dodání zajišťujeme po celé ČR.

Zboží Vám doručíme do 3 pracovních dnů. Nezapomeňte, že doba doručení z velké části závisí na rychlosti dopravce. V případě bankovního převodu, doručíme, až po připsání platby na náš účet.

 

KDY ODESÍLÁME ZBOŽÍ?

U zboží skladem odesíláme v ten samý nebo následující pracovní den. Pokud k nám objednávka dorazí do 14:00 h, zboží odchází v téže pracovní den, jestliže později, až následující pracovní den. Pak už záleží na doručovateli a jeho schopnostech.

V případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, čekáme, až platba dorazí na náš účet, až poté expedujeme zboží.

 

JAK BALÍME ZBOŽÍ?

Velmi nám záleží na tom, aby zboží, které jste si objednali, přišlo k vám domů v pořádku. Obal považujeme za nedílnou součást výrobku a chceme, aby se Vám líbil stejně, jako samotný produkt.

Ctíme jednoduchost, účelnost a chceme respektovat přírodu. Proto jsou obaly vyrobeny z recyklovatelného materiálu do takové míry, jak jen to jde.

Zboží balíme jednoduše, ale dbáme, aby se při transportu nepoškodilo. Plasty a fólie využíváme jen minimálně – ve fázích balícího procesu, kde nejsou nahraditelné jinými materiály.

Celý proces od přijeté objednávky, až po její expedici je minimálně energeticky náročný.

 

Kožené opasky od nás obdržíte VŽDY v dárkové papírové krabičce.

FOT_8206

Pokud jste si při nákupu zvolili dřevěnou krabičku, přijde vám opasek domů v ručně vyrobené dřevěné krabičce (vrchní a spodní část z překližky a obvod ze smrku nebo borovice) přírodního vzhledu bez laku.

baleni 1

drevena krabička

Poté krabičku s opaskem vložíme do bublinkové fólie. Fakturu přikládáme vždy jen do obálky. Do papírové nebo dřevěné krabičky nikdy fakturu nedáváme. Krabička je tak připravena k okamžitému darování.

baleni 3

 

Kožené messenger tašky vkládáme do textilní designové tašky a poté vložíme do balícího papíru a zašleme v bublinkové obálce nebo v papírové krabici.

baleni 2

 

MOŽNOSTI DODÁNÍ?

Dodání zajišťujeme prostřednictvím České pošty s. p.>> zásilku je možné sledovat na internetu.

 

1. Balík do ruky

  • zásilky max. do 30kg
  • doručení do rukou adresáta na jakoukoliv adresu v ČR následující pracovní den po odeslání (tj. druhý den po expedici zboží)
  • před doručením zásilky Vám Česká pošta pošle SMS nebo email o předpokládaném dni doručení
  • doručení ve všední dny od 8:00 h do 18:00 h
  • v případě, že Vás doručovatel nezastihne, zanechá Vám v poštovní schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty
  • na základě oznámení je možné na uvedeném telefonním čísle na oznámení požádat o opakované doručení v domluvený den
  • zásilka je na pobočce České pošty uložena max. 7 dní, poté je vrácena odesílateli

2. Balík na poštu

  • zásilky max. do 30kg
  • můžete si přímo zvolit pobočku České pošty, na které bude zásilka připravena k vyzvednutí
  • možnost vyzvednutí následující pracovní den po odeslání (tj. druhý den po expedici zboží)
  • možnost vyzvednutí je dle otevíracích hodin konkrétní pobočky České pošty
  • balík je uložen na pobočce max. 7 dní, poté je vrácen odesílateli

V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte prosím přímo Českou poštu na tel. 840 111 244 nebo na emailu info@cpost.cz.

 

CO KDYŽ JE ZÁSILKA POŠKOZENÁ?

1. Všiml/a jsem si toho před převzetím zásilky.

  • zásilku doporučujeme nepřebírat

 2. Všiml/a jsem si toho až po převzetím zásilky.

  • uplatnit reklamaci na příslušné poště dle dodací adresy nejpozději do 24hod
  • prodávající bohužel nenese odpovědnost za případné poškození zboží během dopravy Českou poštou

 3. Obal byl neporušen, avšak zboží je uvnitř poškozené.

 

DOKDY MOHU STORNOVAT OBJEDNÁVKU?

Stornovat objednávku je možné do její odeslání. Rozhodný čas je čas emailové informace o odeslání. Informaci o odeslání posíláme poté, co je zboží předáno dopravci.

 

 

MOŽNOSTI PLATBY?

1. DOBÍRKA (ZA CENU 35 Kč)

  • zboží odesíláme následující pracovní den
  • zboží zaplatíte v hotovosti až při převzetí doručovateli
  • po zaplacení Vám bude zásilka předána

2. Bankovní převod (zdarma)

  • zboží odesíláme až po obdržení platby na náš účet
  • splatnost do pěti (5) pracovních dnů od obdržení podkladů k platbě (pokud není individuálně dohodnuto jinak)
  • na email Vám zašleme potřebné informace pro provedení platby

 

  • Bankovní účet je veden u Fio banky a.s.na jméno A R T C U T I S s. r. o.
  • Číslo účtu: 2400963534 / 2010
  • Variabilní symbol = číslo Vaší objednávky

3. On-line platba prostřednictvím platební karty (zdarma)

  • zboží odesíláme následující pracovní den
  • po vytvoření objednávky jste přesměrování na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje
  • naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky
  • přijímáme tyto platební karty: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro

 4. EET účtenka

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  • EET účtenka Vám přijde, pokud zaplatíte kartou. EET účtenku odesíláme emailem hned po připsání platby.

 

Co když mi nejde mojí kartou zaplatit?

  • pokud Vám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
  1. nebyly správně vyplněny údaje o platební kartě
  2. na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků
  3. vyčerpali jste limit na kartě pro internetové transakce
  4. Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku a tento typ transakcí povolit

 

Dokdy mohu zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozeno a nesmí jevit známky používání.

Zboží prosím vraťte v původním obalu (opasky v krabičce, messanger tašky v bavlněné tašce).

Více najdete v sekci Výměna a vrácení zboží. Zde najdete i formuláře pro Odstoupení od kupní smlouvy nebo Reklamační list.

Obchodní podmínky

Zde naleznete naše obchodní podmínky ve formátu pdf:

Obchodní podmínky Artcutis s.r.o.

Ochrana osobních dat

Podmínky ochrany osobních údajů

 

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je A R T C U T I S s. r. o., IČ 048 85 767, Zahradní 357, Čechtice, 257 65 (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou

adresa: Zahradní 357, Čechtice, 257 65

email: obchod@artcutis.cz

telefon: 725 530 312

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  1. Účelem zpracování osobních údajů je:
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • na základě péče o zákazníka Vám zašleme do 2 měsíců od uskutečněného dodání emailový dotaz ohledně spokojenosti,
  • vyřízení dotazu přes kontaktní formulář či přes emailovou adresu pro vytvoření nabídky, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na Vámi vznesený dotaz
  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

 

 

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu v listinné podobě, po dobu 2 let od ukončení smluvního vztahu v elektronické podobě, po dobu
    2 let dotazy zaslané v elektronické podobě na emailovou adresu, kdy nedošlo k následnému uzavření smluvního vztahu mezi námi).
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu (dodavatel e-shop řešení) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu.
  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména uzamykatelná skříň, antivirový program a jeho aktualizace, počítač opatřený silným heslem.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře nebo zasláním přes emailovou adresu, na kterou Vám podmínky ochrany osobních dat zašleme, potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

 

Reklamační řád

Co když přijde zásilka poškozená?

  • Obal je poškozený. Všiml/a jsem si toho před převzetím zásilky.
    • Zásilku doporučujeme nepřebírat.
  • Obal je poškozený. Všiml/a jsem si toho až po převzetí zásilku.
    • Uplatnit reklamaci na příslušné poště dle dodací adresy nejpozději do 24hod. Na pozdější reklamaci nebude brán zřetel.
    • Prodávající bohužel nenese odpovědnost za případné poškození zboží během dopravy Českou poštou.
  • Obal byl neporušen. Zboží je i přesto poškozené.
    • V tomto případě uplatníte reklamaci u nás.
    • Postupujete dle Reklamačního řádu (viz níže).

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

 

  • Jako doklad o záruce slouží faktura za zboží zaslaná kupujícímu. Faktura bude zasílána v elektronické podobě.

 

  • Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.

 

  • Kupující je povinen uplatnit práva z vadného plnění (reklamaci) u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění vady.

 

  • Reklamaci uplatňuje písemně na adrese jeho provozovny Artcutis s. r. o., Zahradní 357, 257 65 Čechtice, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Kupující musí prodávajícímu zaslat písemné či elektronické oznámení o reklamaci.

 

 POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

 

  • Pro rychlejší způsob použijte reklamační list, který je přílohou reklamačního řádu. /odkaz na reklamační list v pdf/

 

  • Okopírujte fakturu (popř. na list papíru napište jméno a příjmení, adresu, telefon a e-email, číslo faktury, název zboží).
  • Na druhou stranu kopie faktury či listu papíru napište popis závady, požadavek na způsob vyřízení reklamace a datum sepsání reklamace.
  • Spolu se zbožím zašlete na adresu Artcutis s. r. o., Zahradní 357, 257 65 Čechtice.
  • Pokud reklamujete více zboží, je nutné vyplnit na každý samostatný list zvlášť nebo použít reklamační list pro každou jednotlivou reklamaci zboží.
  • Zasílané zboží opatřete vhodným obalem, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození.
  • NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU, v takovém případě nebude zboží převzato.
  • Je vhodné zboží pojistit, jelikož za případné poškození zboží během přepravy prodávající nenese zodpovědnost.

 

  • Přeprava je hrazena kupujícím, v případě oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

  • Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání (doručení) zboží prodávajícímu.

 

  • Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

 

  • Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má právo jako při nepodstatném porušení smlouvy.

 

 VYŘÍZENÍ REKLAMACE

 

  • Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do 3 pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.

 

  • Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

 

  • Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

 

  • Byla-li reklamace vyřízená v zákonné lhůta výměnou zboží za nové, začne běžet znovu záruční doba od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace neoprávněná, záruční doba se neprodlužuje.

 

  • O průběhu a vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem nebo telefonicky.

 

  • V případě oprávněné reklamace, vrátí prodávající peněžní prostředky na bankovní účet kupujícího.

 

  • V případě, že byla reklamace oprávněná, náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů (zejména poštovné). V tomto případě je nutné, aby kupující oskenoval podací lístek a zaslal na elektronickou adresu prodávajícího obchod@artcutis.cz.

 

  • Veškeré doklady týkající se reklamace si kupující uschová.
Naši partneři

www.hoffebelts.sk jsou našimi dodavateli některých komponentů. S Martinem a Petrem nás pojí přátelství i seriózní spolupráce.

 

 

Plzeňská svatební agentura nabízí nejen svatební šaty, ale také doplňky a prsteny.

 

 

Svatební salon Ina, Velká Bíteš - Košíkov: Svatební a společenské šaty, družičky i mládenci, obleky pro pány.

 

 

Partnerský eshop s koberci různýc druhů, typů, barev a velikostí. Jeden z našich stategických partnerů.

 

 

Pro vybrané klienty Raiffeisenbank máme připravenou 10% slevu na naše produkty. www.premiumrbclub.cz

Katalog odkazů

Gastronomie a restaurace:

Restaurace v Oslavanech se službami rozvozu pizzy a jídel; akce, večírky, svatby

Katalogy firem a společností:

Móda - sekce módy a oblečení na katalogodkazu.cz

Zdraví a krása:

Eshop Babka Bylinářka

Móda a oblékání:

Šití a prodej kožených bund pánských i dámských.

Ochranné a pracovní oděvy Holoubek Protect

Pracovní obuv esd oděvy Protectman

Palička - pracovní oděvy Praha

 

Domov a vybavení domácnosti:


Technický materiál, pryže, hadice, obaly Holoubek Protect

10 položek celkem