FAQ

  1. Jak změřím délku opasku?

Podívejte se na naši infografiku s instruktážními fotografiemi.

 

  1. Co když si špatně vyberu, změřím délku pásku?

Nevadí. Pošlete nám zboží zpátky a my Vám jej vyměníme. Pokud jste učinili nevhodný výběr, náklady za poštovné (od Vás k nám a od nás k Vám) budou účtovány dle podmínek dopravce. Pokud je chyba na naší straně, platíme dopravu my. Jestliže zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu.

 

  1. Jaké materiály používáte?

Veškeré zboží, které prodáváme, je kožené (vyrobeno z pravé hovězí kůže). Nabízíme výrobky z kůže nejvyšší kvality. Syntetické materiály jsou používány pouze na podšívky u kabelek a tašek. Barvy, které jsou použity, jsou určeny na barvení kůže.

 

  1. Jak mi zboží přijde zabaleno?
  2.  opasky/pásky
    • opasky zdarma balíme do papírové krabičky (viz foto), papírová krabička je poté vložena do bublinkové obálky
    • opasky je také možné vložit do dárkové dřevěné krabičky (za 99 Kč), (viz foto), dřevěná krabička je poté vložena do bublinkové obálky
  3. náramky
    • náramky jsou přímo vloženy do bublinkové obálky
  4. tašky
    • tašky zdarma balíme do bavlněné tašky, bavlněná taška je poté pečlivě zabalena.

 

  1. Jaké jsou možnosti a ceny dopravy? 
    • u objednávek nad 2 000,- Kč je doprava ZDARMA
    • u objednávek do 2 000,- Kč je doprava placena
    • zboží je doručeno prostřednictvím České pošty
      1. balík do ruky
      2. balík na poštu

 

  1. Jak mohu zboží zaplatit? /
    1. na dobírku (v hotovosti při převzetí) – cena 77 Kč
    2. bankovním převodem – zdarma
    3. on-line platba platební kartou – zdarma
  • přijímáme tyto platební karty: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro

 

  1. Jak rychlé je doručení? 

Do 3 pracovních dnů. V případě bankovního převodu, čekáme, až nám dorazí platba na náš účet.

Odesíláme v ten samý nebo následující pracovní den. Záleží, kdy objednávka přijde. Dostaneme-li vaši objednávku po 14:00, zboží odchází až následující den. Pak už záleží na doručovateli.

 

  1. Musím se kvůli nákupu registrovat?

Nemusíte, nakoupit lze i bez registrace.

                               

  1. Co když se zaregistruji, plynou nějaké výhody?

Ano. Získáte slevu 5% na každý další nákup a budeme Vás formou občasného emailu informovat o našich novinkách.

 

  1. Co když chci zboží vrátit? 

V pořádku, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů od doručení.

Zboží musí být nepoškozeno a nesmí jevit známky používání.

Zboží prosím vraťte v původním obalu (opasky v krabičce, messanger tašky v bavlněné tašce).

 

  1. Mám speciální přání. Jak na to?

Zavolejte nebo napište nám a domluvíme se na nabídce šité na míru. 

 

  1. Máte svoji prodejnu?

Zatím ne. Jsme malá firma a nemáme prodejnu.