DOPRAVA
DOPRAVA PRO OPASKY A TAŠKY JE ZDARMA.
Doprava pro kožené náramky je 55 Kč (Balík na poštu) a 89Kč (Balík do ruky).
Dodání zajišťujeme po celé ČR.
Zboží Vám doručíme do 3 pracovních dnů. Nezapomeňte, že doba doručení z velké části závisí na rychlosti dopravce. V případě bankovního převodu, doručíme, až po připsání platby na náš účet.
KDY ODESÍLÁME ZBOŽÍ?
U zboží skladem odesíláme v ten samý nebo následující pracovní den. Pokud k nám objednávka dorazí do 14:00 h, zboží odchází v téže pracovní den, jestliže později, až následující pracovní den. Pak už záleží na doručovateli a jeho schopnostech.
V případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, čekáme, až platba dorazí na náš účet, až poté expedujeme zboží.
JAK BALÍME ZBOŽÍ?
Velmi nám záleží na tom, aby zboží, které jste si objednali, přišlo k vám domů v pořádku. Obal považujeme za nedílnou součást výrobku a chceme, aby se Vám líbil stejně, jako samotný produkt.
Ctíme jednoduchost, účelnost a chceme respektovat přírodu. Proto jsou obaly vyrobeny z recyklovatelného materiálu do takové míry, jak jen to jde.
Zboží balíme jednoduše, ale dbáme, aby se při transportu nepoškodilo. Plasty a fólie využíváme jen minimálně – ve fázích balícího procesu, kde nejsou nahraditelné jinými materiály.
Celý proces od přijeté objednávky, až po její expedici je minimálně energeticky náročný.
Kožené opasky od nás obdržíte VŽDY v dárkové papírové krabičce.
Pokud jste si při nákupu zvolili dřevěnou krabičku, přijde vám opasek domů v ručně vyrobené dřevěné krabičce (vrchní a spodní část z překližky a obvod ze smrku nebo borovice) přírodního vzhledu bez laku.
Poté krabičku s opaskem vložíme do bublinkové fólie. Fakturu přikládáme vždy jen do obálky. Do papírové nebo dřevěné krabičky nikdy fakturu nedáváme. Krabička je tak připravena k okamžitému darování.
Kožené messenger tašky vkládáme do textilní designové tašky a poté vložíme do balícího papíru a zašleme v bublinkové obálce nebo v papírové krabici.
MOŽNOSTI DODÁNÍ?
Dodání zajišťujeme prostřednictvím České pošty s. p.>> zásilku je možné sledovat na internetu.
1. Balík do ruky
- zásilky max. do 30kg
- doručení do rukou adresáta na jakoukoliv adresu v ČR následující pracovní den po odeslání (tj. druhý den po expedici zboží)
- před doručením zásilky Vám Česká pošta pošle SMS nebo email o předpokládaném dni doručení
- doručení ve všední dny od 8:00 h do 18:00 h
- v případě, že Vás doručovatel nezastihne, zanechá Vám v poštovní schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty
- na základě oznámení je možné na uvedeném telefonním čísle na oznámení požádat o opakované doručení v domluvený den
- zásilka je na pobočce České pošty uložena max. 7 dní, poté je vrácena odesílateli
2. Balík na poštu
- zásilky max. do 30kg
- můžete si přímo zvolit pobočku České pošty, na které bude zásilka připravena k vyzvednutí
- možnost vyzvednutí následující pracovní den po odeslání (tj. druhý den po expedici zboží)
- možnost vyzvednutí je dle otevíracích hodin konkrétní pobočky České pošty
- balík je uložen na pobočce max. 7 dní, poté je vrácen odesílateli
V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte prosím přímo Českou poštu na tel. 840 111 244 nebo na emailu info@cpost.cz.
CO KDYŽ JE ZÁSILKA POŠKOZENÁ?
1. Všiml/a jsem si toho před převzetím zásilky.
- zásilku doporučujeme nepřebírat
2. Všiml/a jsem si toho až po převzetím zásilky.
- uplatnit reklamaci na příslušné poště dle dodací adresy nejpozději do 24hod
- prodávající bohužel nenese odpovědnost za případné poškození zboží během dopravy Českou poštou
3. Obal byl neporušen, avšak zboží je uvnitř poškozené.
- v tomto případě uplatníte reklamaci u nás
- Pokyny naleznete v Reklamačním řádu
DOKDY MOHU STORNOVAT OBJEDNÁVKU?
Stornovat objednávku je možné do její odeslání. Rozhodný čas je čas emailové informace o odeslání. Informaci o odeslání posíláme poté, co je zboží předáno dopravci.
MOŽNOSTI PLATBY?
1. DOBÍRKA (ZA CENU 89 Kč)
- zboží odesíláme následující pracovní den
- zboží zaplatíte v hotovosti až při převzetí doručovateli
- po zaplacení Vám bude zásilka předána
2. Bankovní převod (zdarma)
- zboží odesíláme až po obdržení platby na náš účet
- splatnost do pěti (5) pracovních dnů od obdržení podkladů k platbě (pokud není individuálně dohodnuto jinak)
- na email Vám zašleme potřebné informace pro provedení platby
- Bankovní účet je veden u Fio banky a.s.na jméno A R T C U T I S s. r. o.
- Číslo účtu: 2400963534 / 2010
- Variabilní symbol = číslo Vaší objednávky
3. On-line platba prostřednictvím platební karty (zdarma)
- zboží odesíláme následující pracovní den
- po vytvoření objednávky jste přesměrování na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje
- naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky
- přijímáme tyto platební karty: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro
4. EET účtenka
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
- EET účtenka Vám přijde, pokud zaplatíte kartou. EET účtenku odesíláme emailem hned po připsání platby.
Co když mi nejde mojí kartou zaplatit?
- pokud Vám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
- nebyly správně vyplněny údaje o platební kartě
- na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků
- vyčerpali jste limit na kartě pro internetové transakce
- Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku a tento typ transakcí povolit
Dokdy mohu zboží vrátit?
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozeno a nesmí jevit známky používání.
Zboží prosím vraťte v původním obalu (opasky v krabičce, messanger tašky v bavlněné tašce).
Více najdete v sekci Výměna a vrácení zboží. Zde najdete i formuláře pro Odstoupení od kupní smlouvy nebo Reklamační list.