Vše o dodání a platbě

DOPRAVA

DOPRAVA ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč.

Dodání u objednávek do 2 000,- Kč je 55,- Kč pro Balík na poštu a 89, -Kč pro Balík do ruky.

Dodání zajišťujeme po celé ČR.

Zboží Vám doručíme do 3 pracovních dnů. Nezapomeňte, že doba doručení z velké části závisí na rychlosti dopravce. V případě bankovního převodu, doručíme, až po připsání platby na náš účet.

 

KDY ODESÍLÁME ZBOŽÍ?

U zboží skladem odesíláme v ten samý nebo následující pracovní den. Pokud k nám objednávka dorazí do 14:00 h, zboží odchází v téže pracovní den, jestliže později, až následující pracovní den. Pak už záleží na doručovateli a jeho schopnostech.

V případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, čekáme, až platba dorazí na náš účet, až poté expedujeme zboží.

 

JAK BALÍME ZBOŽÍ?

Velmi nám záleží na tom, aby zboží, které jste si objednali, přišlo k vám domů v pořádku. Obal považujeme za nedílnou součást výrobku a chceme, aby se Vám líbil stejně, jako samotný produkt.

Ctíme jednoduchost, účelnost a chceme respektovat přírodu. Proto jsou obaly vyrobeny z recyklovatelného materiálu do takové míry, jak jen to jde.

Zboží balíme jednoduše, ale dbáme, aby se při transportu nepoškodilo. Plasty a fólie využíváme jen minimálně – ve fázích balícího procesu, kde nejsou nahraditelné jinými materiály.

Celý proces od přijeté objednávky, až po její expedici je minimálně energeticky náročný.

 

Kožené opasky od nás obdržíte VŽDY v dárkové papírové krabičce.

FOT_8206

Pokud jste si při nákupu zvolili dřevěnou krabičku, přijde vám opasek domů v ručně vyrobené dřevěné krabičce (vrchní a spodní část z překližky a obvod ze smrku nebo borovice) přírodního vzhledu bez laku.

baleni 1

drevena krabička

Poté krabičku s opaskem vložíme do bublinkové fólie. Fakturu přikládáme vždy jen do obálky. Do papírové nebo dřevěné krabičky nikdy fakturu nedáváme. Krabička je tak připravena k okamžitému darování.

baleni 3

 

Kožené messenger tašky vkládáme do textilní designové tašky a poté vložíme do balícího papíru a zašleme v bublinkové obálce nebo v papírové krabici.

baleni 2

 

MOŽNOSTI DODÁNÍ?

Dodání zajišťujeme prostřednictvím České pošty s. p.>> zásilku je možné sledovat na internetu.

 

1. Balík do ruky

  • zásilky max. do 30kg
  • doručení do rukou adresáta na jakoukoliv adresu v ČR následující pracovní den po odeslání (tj. druhý den po expedici zboží)
  • před doručením zásilky Vám Česká pošta pošle SMS nebo email o předpokládaném dni doručení
  • doručení ve všední dny od 8:00 h do 18:00 h
  • v případě, že Vás doručovatel nezastihne, zanechá Vám v poštovní schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty
  • na základě oznámení je možné na uvedeném telefonním čísle na oznámení požádat o opakované doručení v domluvený den
  • zásilka je na pobočce České pošty uložena max. 7 dní, poté je vrácena odesílateli

2. Balík na poštu

  • zásilky max. do 30kg
  • můžete si přímo zvolit pobočku České pošty, na které bude zásilka připravena k vyzvednutí
  • možnost vyzvednutí následující pracovní den po odeslání (tj. druhý den po expedici zboží)
  • možnost vyzvednutí je dle otevíracích hodin konkrétní pobočky České pošty
  • balík je uložen na pobočce max. 7 dní, poté je vrácen odesílateli

V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte prosím přímo Českou poštu na tel. 840 111 244 nebo na emailu info@cpost.cz.

 

CO KDYŽ JE ZÁSILKA POŠKOZENÁ?

1. Všiml/a jsem si toho před převzetím zásilky.

  • zásilku doporučujeme nepřebírat

 2. Všiml/a jsem si toho až po převzetím zásilky.

  • uplatnit reklamaci na příslušné poště dle dodací adresy nejpozději do 24hod
  • prodávající bohužel nenese odpovědnost za případné poškození zboží během dopravy Českou poštou

 3. Obal byl neporušen, avšak zboží je uvnitř poškozené.

 

DOKDY MOHU STORNOVAT OBJEDNÁVKU?

Stornovat objednávku je možné do její odeslání. Rozhodný čas je čas emailové informace o odeslání. Informaci o odeslání posíláme poté, co je zboží předáno dopravci.

 

 

MOŽNOSTI PLATBY?

1. DOBÍRKA (ZA CENU 35 Kč)

  • zboží odesíláme následující pracovní den
  • zboží zaplatíte v hotovosti až při převzetí doručovateli
  • po zaplacení Vám bude zásilka předána

2. Bankovní převod (zdarma)

  • zboží odesíláme až po obdržení platby na náš účet
  • splatnost do pěti (5) pracovních dnů od obdržení podkladů k platbě (pokud není individuálně dohodnuto jinak)
  • na email Vám zašleme potřebné informace pro provedení platby

 

  • Bankovní účet je veden u Fio banky a.s.na jméno A R T C U T I S s. r. o.
  • Číslo účtu: 2400963534 / 2010
  • Variabilní symbol = číslo Vaší objednávky

3. On-line platba prostřednictvím platební karty (zdarma)

  • zboží odesíláme následující pracovní den
  • po vytvoření objednávky jste přesměrování na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje
  • naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky
  • přijímáme tyto platební karty: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro

 4. EET účtenka

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  • EET účtenka Vám přijde, pokud zaplatíte kartou. EET účtenku odesíláme emailem hned po připsání platby.

 

Co když mi nejde mojí kartou zaplatit?

  • pokud Vám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
  1. nebyly správně vyplněny údaje o platební kartě
  2. na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků
  3. vyčerpali jste limit na kartě pro internetové transakce
  4. Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku a tento typ transakcí povolit

 

Dokdy mohu zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14ti dnů bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozeno a nesmí jevit známky používání.

Zboží prosím vraťte v původním obalu (opasky v krabičce, messanger tašky v bavlněné tašce).

Více najdete v sekci Výměna a vrácení zboží. Zde najdete i formuláře pro Odstoupení od kupní smlouvy nebo Reklamační list.