Vše o dodání a platbě

DOPRAVA

DOPRAVA ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč.

Dodání u objednávek do 2 000,- Kč je za jednotnou cenu 49,- Kč.

Dodání zajišťujeme po celé ČR.

Zboží Vám doručíme do 3 pracovních dnů. Nezapomeňte, že doba doručení z velké části závisí na rychlosti dopravce. V případě bankovního převodu, doručíme, až po připsání platby na náš účet.

KDY ODESÍLÁME ZBOŽÍ?

U zboží skladem odesíláme v ten samý nebo následující pracovní den. Pokud k nám objednávka dorazí do 14:00, zboží odchází v téže pracovní den, jestliže později, až následující pracovní den. Pak už záleží na doručovateli a jeho schopnostech.

V případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, čekáme, až platba dorazí na náš účet, až poté expedujeme zboží.

Pokud zboží není skladem, budeme Vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

 

MOŽNOSTI DODÁNÍ?

Dodání zajišťujeme prostřednictvím České pošty s. p.>> zásilku je možné sledovat na internetu.

 

1. Balík do ruky

  • zásilky max. do 30kg
  • doručení do rukou adresáta na jakoukoliv adresu v ČR následující pracovní den po odeslání (tj. druhý den po expedici zboží)
  • před doručením zásilky Vám Česká pošta pošle SMS nebo email o předpokládaném dni doručení
  • doručení ve všední dny od 8:00 h do 18:00 h
  • v případě, že Vás doručovatel nezastihne, zanechá Vám v poštovní schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty
  • na základě oznámení je možné na uvedeném telefonním čísle na oznámení požádat o opakované doručení v domluvený den
  • zásilka je na pobočce České pošty uložena max. 7 dní, poté je vrácena odesílateli

2. Balík na poštu

  • zásilky max. do 30kg
  • můžete si přímo zvolit pobočku České pošty, na které bude zásilka připravena k vyzvednutí
  • možnost vyzvednutí následující pracovní den po odeslání (tj. druhý den po expedici zboží)
  • možnost vyzvednutí je dle otevíracích hodin konkrétní pobočky České pošty
  • balík je uložen na pobočce max. 7 dní, poté je vrácen odesílateli
 

V případě jakýchkoliv dotazů o doručení nebo změně doručení zásilky, kontaktujte prosím přímo Českou poštu na tel. 840 111 244 nebo na emailu info@cpost.cz.

 

CO KDYŽ JE ZÁSILKA POŠKOZENÁ?

1. Všiml/a jsem si toho před převzetím zásilky.

  • zásilku doporučujeme nepřebírat

 

2. Všiml/a jsem si toho až po převzetím zásilky.

  • uplatnit reklamaci na příslušné poště dle dodací adresy nejpozději do 24hod
  • prodávající bohužel nenese odpovědnost za případné poškození zboží během dopravy Českou poštou

 

3. Obal byl neporušen, avšak zboží je uvnitř poškozené.

  • v tomto případě uplatníte reklamaci u nás
  • Reklamační řád naleznete zde /Reklamační řád/

DOKDY MOHU STORNOVAT OBJEDNÁVKU?

Stornovat objednávku je možné do její odeslání. Rozhodný čas je čas emailové informace o odeslání. Informaci o odeslání posíláme poté, co je zboží předáno dopravci.

 

 

MOŽNOSTI PLATBY?

1. Dobírka (za cenu 99 Kč)

  • zboží odesíláme následující pracovní den
  • zboží zaplatíte v hotovosti až při převzetí doručovateli
  • po zaplacení Vám bude zásilka předána

 

2. Bankovní převod (zdarma)

  • zboží odesíláme až po obdržení platby na náš účet
  • splatnost do pěti (5) pracovních dnů od obdržení podkladů k platbě (pokud není individuálně dohodnuto jinak)
  • na email Vám zašleme potřebné informace pro provedení platby

 

  • Bankovní účet je veden u Fio banky a.s.na jméno A R T C U T I S  s. r. o.
  • Číslo účtu: 2400963534 / 2010
  • Variabilní symbol = číslo Vaší objednávky

3. On-line platba prostřednictvím platební karty (zdarma)

  • zboží odesíláme následující pracovní den
  • po vytvoření objednávky jste přesměrování na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje
  • naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky
  • přijímáme tyto platební karty: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro

 

4. EET účtenka

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  • EET účtenka Vám přijde, pokud zaplatíte kartou. EET účtenku odesíláme emailem hned po připsání platby.

Co když mi nejde mojí kartou zaplatit?

  • pokud Vám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
  1. nebyly správně vyplněny údaje o platební kartě
  2. na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků
  3. vyčerpali jste limit na kartě pro internetové transakce
  4. Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku a tento typ transakcí povolit

 

Fisho před 2 měsíci

Veškeré informace a doprava na jedničku. Opasek vypadá kvalitně....uvidíme co udělá nošení a zda vydrží, ale zatím vše OK.

olca před 3 měsíci

jsem nadšená z krásných opasků vyjímečné kvality a nápaditosti. Objednala jsem si dva, jeden hezčí než druhý. Nikde jsem podobné opasky nenašla. Cena odpovídá kvalitě. Toto byl první nákup a chystám s ...

Jedinečnost a originalita Doprava zdarma nad 2 000 Kč Odesíláme do 3 pracovních dnů Dárkové balení